Eucerin in-shower

Håller ju på att buzza Eucerin in-shower och måste säga att jag är grymt överraskad och nöjd. Den känns lite läskig när man sköljer av den för det känns som om man kladdat in sig med smör och sen försöker skölja av med kallvatten, men man vänjer sig och den är sjukt effektiv. Jag behövde inte ens smörja in mig i ansiktet som annars brukar kännas som fnöske så fort jag vrider av duschkranen. Helt fantastiskt! Och det får jag inte betalt för att skriva 😉 finns även en bra olja man kan ha i badvattnet som jag haft till lillhöna som är så torr o sårig och deras husdalva Ato Controll är den enda som hjälpt hennes händer o fötter när hon börjat ömsa skinn. Har provat de flesta feta salvor, bådee receptbelagda o icke men denna är dn som hjälpt snabbast och bäst. Jag är fast 🙂

  

Kommentera

